Nyårslöfte: "Skepp-rum"



Det finns många stilepoker inom de flesta områdena. Hockeyfrillan, snaggat och oklippt är passé och min fråga är, när kommer helikopterplattan eller munkfrillan vara poppis?

Precis, det här ska inte handla någonting alls om frisyrer. Det här är mitt nyårslöfte. En lykta som har trekanter, som min hatt ungefär fast den här har glasfönster, det har inte min hatt. Den är mycket rostig och man ser att den är väl använd. För en lykta som är lika stilig som denna ordinär passar perfekt i mitt skepp-rum.

Allt eftersom jobbar jag på att göra mitt rum fyllt med mattor, gardiner och ljuslyktor. Allt för att återskapa känslan av gamla skepp. Ett antal gånger har jag vart ombord på ett par riktigt gamla skepp och det är så sjukt mysigt. Det är ljus, mönster och extrem trevnad överallt. Så ska det vara!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: