Nyårslöften: "Köttbullar varje dag"



Jag brukar inte lova mig något på nyårsafton, mest för att jag vet att jag håller nästan aldrig något som jag lovar mig själv. Det är nog ganska vanligt tror jag.

Fast jag syftar mer på sånt som "jag ska aldrig mer.." eller "jag ska sluta.." för det är ju de allra svåraste löftena att hålla. Därför är det enklare att lova sig själv något bra. Att man ska unna sig något eller att man ska göra något man mår bra av. 

Ett intresse jag har är fotogafi. Jag gillar att titta på foton och studera dem, och jag gillar också att fotografera själv. Dock är jag inte så duktig, jag har tagit en hel del bilder jag är nöjd med och jag har också fått beröm för en hel del bilder.

Men nästa år ska jag lära mig kameran mera, istället för att prova mig fram. Det skulle nog underlätta en hel del. Så det är mitt nyårslöfte. Sen ska jag försöka lova mig själv att bli mer ekonomisk och inte käka köttbullar varje dag, men det får jag ta lite senare...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: