Disneydags

USA – så kallat drömmarnas land. Från shoppingmetropolen New York till de långa stränderna vid Los Angeles. Kanske en kort mellanlandning i Chicago på vägen för att chilla på någon liten musikklubb.

Så ser mitt framtida schema ut efter studenten. Förhoppningsvis. Om jag har pengar. Usch.

Sedan barnsben har jag vart fascinerad av USA. När cowboys och indianer krigade på tv & när jag fick reda att Walt Disney var därifrån. Stället kan ju inte vara något annat än magiskt! Visst, min syn på det hela har förändrats med åren och magin har börjat avta en del. Men det känns ändå som att man någon gång vill uppleva Grand Canyon, Mount Rushmore, Niagarafallen och alla balla städer i detta stora land. Disneyland är också ett måste.

Jag antar att det är dags att börja spara ihop en hög med pengar, så kanske jag har råd att resa dit och uppleva magin inom de närmsta tjugo åren i alla fall!




Emma Vestberg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: