Festivalsaker: ”Festivalsommar!”

Herregud vad vi peppar nu! När jag skriver det här så är det 9 dagar kvar tills jag och en massa grymma kompisar (och tusentals random grymma människor vi ska lära känna) sitter på tåget, mot ett Borlänge som ska bli fullt av tält, musik, lera och fest.


För nu är det ju ändå Peace and Love som för galet många betyder fem dagars konstant fest, och jag tänker inte snacka om vad jag tycker om det. Det är ju faktiskt en del av festivalpaketet helt enkelt!


Men om man nu ska festa på festival, så tycker jag att man ska göra det med stil! Glöm alla PET-flaskor, ölburkar och fickpluntor. Festivalbesökaren med stil festar ur en liten bägare av horn!




När ni läser det här så är jag antagligen dunderförkyld efter fem dagars fest i Borlänge.

Peace and love !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: