Mina förväntningar på sommaren: "Jag ägde på frisbee förra sommaren"

SOMMARLOV!!! Efter många månaders väntande är det äntligen här! 10 veckor fyllda av sovmornar och spontanitet. Och förhoppningsvis bra väder.

En helt underbar sak är att jag bara har 2 saker planerat inför den här sommaren. Det ena är Hultsfredsfestivalen, vilket jag ser fram emot som en galning! Grymma band och mysigt folk, kan inte bli mycket bättre.

Sedan blir det även en resa till Gotland med en kär vän till mig. Det kommer också att bli supervärt, åka iväg och chilla och vidga sina vyer lite. De resterande 8 veckor av ledighet är helt öppna för spontana resor till ja, vartsomhelst!

Och så blir det nog rätt mycket festa hela natten lång. Möjligheterna är oändliga och så länge jag har mina fantastiska vänner så kommer nog sommaren bli något utöver det vanliga.


Jag ägde på frisbee förra sommaren.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: