Saker man kan gömma saker i: "Kurragömma"

Att gömma sig äger. Om man mår dåligt är det skönt att krypa under sitt täcke och gömma sig från omvärlden eller att gömma sig för att sedan hoppa fram och skrämma någon.


Det finns verkligen inget negativt med att gömma sig eller saker, förutom om man inte skulle hitta sig själv eller saken igen.


Man kan även få positiva överraskningar som följd av forna "gömningar". En gång blev jag riktigt lycklig när jag hittade min gamla spargris fylld med pengar.


En annan gång blev jag mest förvånad när jag hittade en liten låda, längst in i min garderob som det var inristat "hemligt!" på. I den hade jag tydligen gömt gammalt godis, fejkade vampyrtänder & pärlor. Även en liten lapp. Syftet var att jag skulle hitta den när jag var äldre. Jag har ingen aning om varför.


Vardagen är fylld av gömda hemligheter och överraskningar!



Som jag visste inte att den här lådan var fylld av små franska kort. Se, det är bara att leta lite så hittar man allt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: