Frisyrernas manligaste man!



Artem är den mannen du vill ha! Han har haft alla frisyrer du kan tänka dig. Ifrån helt kalrakat, Beatles-frilla till de flexibla möss- och kepsfrillorna.  Hans frisyr är helt 100 % D.I.Y. Han jämför sin frisyr med Sveriges väder "Lite storm i väst och ganska lugnt i öst"
.


När jag påbörjade intervjun med Artem via MSN Messenger
insåg jag snabbt att han är en mångsidig man i sina bästa hår-år. Frisyernas stil har vandrat genom tiderna precis som Artems har gjort. En gång hade han faktiskt Crust-frilla. Den varade däremot bara i hela fem minuter. "Den var inte så praktisk. Den var i vägen och man hade ingen koll på den", säger Artem. Jag frågade vad som var det viktigaste med en frisyr och fick jag ett väldigt konsekvent svar:


- Att den är praktisk. Om man vill ha så lite luftmotstånd som möjligt ska man vara helt renrakad. Och vill man se dum ut kan man ju skaffa sig en sån där innebandyfrilla alla har.


Den ökända innebandyfrillan har också ett
annat namn, "terroristfrilla". Fenomenet "terroristfrilla" uppstår när du har en lugg som ligger slickad mot pannan. Sedan ser det ut som någon har släppt en bomb uppe på skallen. Allt hår står hejvilt, fast ändå väldigt prydligt med hjälp av antingen vax eller den starkaste hårsprayen du kan hitta. Detta för att du under vilken tid under dagen som helst ska kunna gå in på toa, fota dig själv och sedan skicka ett MMS snabbt som attan till bilddagboken.
    Kepsfrillan, morgonfrillan eller den frisyr du får när du haft en grym rånarmössa på dig en hel dag är de tre bästa frisyrerna genom tiderna påstår Artem.  Ändå ligger morgonfrillan på topp för den är alltid olika, fast väldigt trendig.


- Som sista fråga, vill du säga något mer nu i slutet på intervjun?
- Nä. Eller jo, kom och kolla på mitt band den 21 mars. Då får ni se min frilla in action.



Victor Soldeus

Postat av: Ellinor

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2012-03-19 @ 00:33:28
URL: http://hemförsäkringidag.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: