Finurliga manicker: "Jag har för lite galgar"



Vissa uppfinningar är enkla men ändå väldigt användbara. Den här kan du hänga upp dina byxor, din t-shirt, topp, underkläder, hat, jacka, strumpor, skjorta, kavaj, tjockärmade eller skruva loss metalldelen och låtsas att du är Kapten Krok.


Världens största galge finns på taket på klädvaruhuset i Ullånger. Ifrån början var den täckt med bladguld och har en spännvidd på hela 11 meter.


Ofta inser jag att jag har för lite galgar.
Det är för att jag använder väldigt mycket skjortor, och skjortor ska hänga ledigt och snyggt på en galge. Jag har ingen aning om vem som kom på galgen men han måste vart en cool snubbe med mycket kläder.



Postat av: Hannah & Martina

Va kul blogg ni har, ännu roligare att ni är så många som skriver!! :)

Postat av: J

Vilken härlig galge! :P

2009-05-04 @ 20:51:53
URL: http://jantra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: