Fan vad kul!: "X antal gånger har jag kommit försent till lektioner"

Efter första skolveckan den här terminen kände jag mig helt slutkörd. Jag har aldrig vart så skoltrött i hela mitt liv, ärligt talat. Så känns det i och för sig alltid, men nu känns det bara mer dag för dag. En minut i skolan känns som en timme, och även fast jag har ett soft schema så vet jag inte vart jag ska ta vägen ibland.

X antal gånger har jag kommit försent till lektioner då de har pågått. Inte att rekomendera, det är inte så värst populärt, men vad ska man göra? Att kliva upp ur sängen en måndagmorgon är en mardröm, och jag är tacksam över att det bara är ett och ett halvt år kvar av min skoltid. Inte för att jag har någon aning om vad jag ska göra efteråt, men en paus från pluggandet skulle verkligen göra gott.



Här är en gammal skylt de använde förr för att skylta med att man faktiskt har lektioner i en skola. Eller, att en lektion pågår. Vilket man hade kunnat förstå ändå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: