Irriterande saker: "Morgonstund har socker i mun"



FiNnS dEt NåGoT mEr IrRiTeRaNdE äN aTt Du GåR uPp På MoRgOnEn, SkA hÄlLa SoCkEr På DiNa FlInGoR oCh SoCkReT i SoCkErKaReT äR sLuT? KnApPaSt.

FlInGoR uTaN sOcKeR äR sOm KoRv UtAn BrÖd, NaKeT. OcH i SaMmA sTuNd SoM dU fÖrStÅr AtT sOcKeRkArEt Är ToMt Så StIgEr IrRiTaTiOnEn InOm DiG. SoM oM mAn InTe Är TiLlRäCkLiGt TjUrIg På MoRnArNa.

IrRiTaTiOn Är En SvÅr KäNsLa AtT hAnDsKaS mEd. JaG mEnAr, NäR dU kÄnNeR iLsKa Så BlIr Du ArG oCh SlÅr På NåGoNtInG. NäR dU bLiR gLaD, lEr Du. NäR dU bLiR lEdSeN, gRåTeR dU. MeN nÄr Du BlIr IrRiTeRaD, vAd GöR dU dÅ? GåR rUnT oCh Är IrRiTeRaD fÖrStÅs MeN dEt LeDeR iNgEn VaRt. Du FåR iNgEn SlUtPrOdUkT uTaV dEt.

NäR jAg VäL bLiR iRrItErAd Så VäXeR mIn IrRiTaTiOn, BaRa FöR jAg VeT aTt JaG äR iRrItErAd. DeT bLiR sOm En OnD cIrKeL. MeN tIlLsLuT sPrIcKeR aLlT, lIkT eN eKoNoMiSk BuBbLa.

JaG aNtAr AtT äVeN sOcKeRsKåLeN pÅ bIlDeN sToD tOm IbLaNd. InGeN hAr DeT lÄtT. En annan sak som irriterar mig är dåligt utformade texter.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: