Irriterande saker: "Snörvel"

Såhär när vi börjar närma oss vintertid och en utomhuspromenad inte riktigt känns riktigt okej längre är det vanligt att vi drar på oss sjukdomar. Och nu ska jag inte babbla loss på svininfluensan, som i och för sig är ganska irriterande den också, men jag tänkte mer på förskylningar och rethosta. Varje år vid den här tiden råkar jag ut för samma eviga, jätte irriterande grej. Jag hostar, jag nyser, det kliar i ansiktet och ögonen rinner.  

När våren närmar sig så råkar man ut för den ytterst hemska pollenallergin också, och det drar ju ut på det hela ännu mera. För att inte kunna öppna ögonen helt på grund av svullna ögonlock och inte kunna känna lukt för att man är täppt är nog det mest irriterande som finns.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: