Saker som skrämmer mig: "Små, ilskna snormaskiner"

Nu är det strax Halloween, och det är dags att prata om saker som gör en väldigt väldigt rädd. Förutom krig, död, spöken, mörker, maskar, ormar, speglar, mörkt vatten, fiskar, clowner och skräckfilmer så är en av mina absolut största rädslor barn.
 
De är små, ilskna och helt bortom kontroll. De kastar snöbollar, de spyr och bajsar, de MÖRDAR till och med varandra. Och man kan inte ens kasta in dem i finkan! De är helt enkelt fruktansvärt obehagliga.

De har inte riktigt någon koll över vad som är okej och inte. Om man mördar någon när man är vuxen, så vet man i alla fall för det mesta när man gör, det värsta med många barn är att de inte förstår hur hemskt det är att slåss och vara elaka.
 
Och för att bevisa min rädsla så kan vi ju alla erkänna att de absolut läskigaste rollerna i skräckfilmer spelas av små barn med stora läskiga ögon och vassa knivar.
 
Visst finns det barn som är helt okej, men de flesta beter sig som potentiella seriemördare. 
 
Jag föddes vuxen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: