Magi: "Om du fick tre önskningar, vad skulle du önska dig?"



Jag har haft en dröm. Det var länge sedan jag hade den nu, men jag hade en återkommande dröm för ungefär ett år sedan.

Om du fick tre önskningar, vad skulle du önska dig? Är en fråga som är ganska kul att ställa. En gång drömde jag att jag fick tre önskningar. Och att jag önskade mig en plånbok, med pengar, som aldrig tar slut. Tre önskningar i en och samma sak. Och gissa vad jag fick? En plånbok med hundralappar som aldrig tog slut, det var bara att häva upp hundralapp efter hundralapp. Fascinerande.

Sen har denna plånbok dykt upp gång på gång i olika drömmar, antagligen under mina fattigaste perioder av det året. Kommer ihåg att det var mycket frustrerande, men att det var jäkligt underbart att drömma om. Ibland önskar man bara att man kunde ta till lite magi och faktiskt fixa fram en sådan plånbok i verkligheten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: