Så var min sommar: "Hela världen är så underbar"



Viktor, Jag, Gunnar och Antonia på världens varmaste Peace & Love. Bilden är tagen av min kära väl Louise, och det här var nog den minst suddiga bild jag kunde hitta från den perioden av sommaren.

Den här sommaren har vart helt och hållet oförutsägbar. Den har inte riktigt varit som somrarna brukar vara, den har vart mycket mer.

Detta sommarlov har varit det snabbaste men mest händelserika i hela mitt liv, och det känns som att det varade i två dagar istället för 10 veckor. Även fast mitt liv har varit riktigt rörigt de senaste månaderna så kan jag nog säga att det här har varit den bästa sommaren hittills.

När jag tänker sommar 2009, så tänker jag först och främst på alla festivaler jag har varit på. Och jag är den som nästan aldrig reser iväg och gör såna saker, så för mig har det var en riktigt stor grej.

Jag har besökt Hultsfredsfestivalen, Peace & Love och Öland Roots i år, och denna kombination av festivaler är något som jag starkt kan rekommendera. Regniga Hultsfred gjorde att jag dansade i leran till Slagsmålsklubben och på Peace and Love vart jag nedtrampad av 15 personer i publiken till Hoffmaestro. På Öland Roots pussades jag till Svenska Akademien och skrek så fort jag såg en spindel.

Förutom festivalerna så har jag chillat över till både Stockholm och Göteborg, vilket har vart kul. När jag inte har varit ute och farit så har jag mest suttit vid Nyköpings fina å och varit social med mina underbara vänner. Sommaren har varit fin, och man kan fortfarande inte fatta att den är över.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: