Så var min sommar: "Kallar det sommarlov om jag vill"

Förväntningarna var stora för min del. Jag visste vad jag skulle göra och jag visste hur det skulle gå till. Mycket var förutbestämt men det fanns också mycket tid till annat.

Det här var mitt sista riktiga sommarlov. Sen byter det namn till semester och existerar endast fyra veckor om året, inte 10 som vanligt. Självklart känns det svinskönt att ha gått ut gymnasiet och börja med ”riktiga” livet som många påstår. Men det känns ännu mer pissigt att mista riktigt nära vänner som flyttar.


Foto: Victor Soldeus

Bilden jag har valt tänker jag motivera! Det är ett av världens bästa och mest innovativa band, Neurosis (Steve Von Til). Jag fick möjligheten att se dem med ett annat av världens bästa band, AmenRa. Om inte nog med det var det på min födelsedag.

Kort och gott har sommaren vart mycket trevlig, det är synd att klaga. Dessutom ger jag fingret åt byråkratin och kallar det sommarlov om jag vill.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: