Så var min sommar: "Sommaren kvar i mitt blod"



Pete Doherty, MGMT, The Teenagers, Lykke Li, Hello Saferide, Promoe, Anna Ternheim, Markus Krunegård, Florence Valentin, Governor Andy, Keane, Babyshambles, Hoffmaestro & Chraa, Laakso, Frida Hyvönen och fler som jag inte kommer ihåg just nu såg jag live i somras.

 
Vilket kanske framgår lite av min ingress så har min sommar handlat en hel del om musik i år. Jag har iofs bara varit på två festivaler, Peace and Love och nu senast Popaganda, och båda har varit helt fantastiska. Hela min sommar har faktiskt varit väldigt fin, den har nämligen spenderats med dem som jag tycker om.
 
När man var mindre var sommarloven hur långa som helst, men i år var det för kort. Min sommar spenderades i sjuk hetta i Borlänge, många många fina kvällar i den fina staden Nyköping, några roliga arbetsdagar i Göteborg och en stund i Stockholm.

När jag var liten handlade mina somrar om att rida barbacka in i soluppgången, men det här året hoppade jag in i den hand i hand med världens bästa kompisar. Det slår allt.
 
Så även om sommaren hade kunnat vara lite längre, så var den fin!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: