Saker jag hatar: Packa pappas kappsäck

Jag gillar egentligen inte att vara klyschig, men som en god vän en gång sa "klyschor är ju just klyschor för att de är så sanna!". Därför tänkte jag köra med "hata är ett så starkt ord, jag föredrar ogilla" vilket är så sant.

Nu så här i efterhand kommer jag inte riktigt ihåg varför jag valde att skriva om en väska. Kanske har det med min extrema flygrädsla att göra, eller att det är jobbigt att packa väskor. För oftast har man mer saker att packa ner på väg hem, som aldrig riktigt får plats. Så, det är nog en kombination av de båda som gör att jag ogillar väskor.



Blev lite förvånad över att den här väskan bara är från 70-talet, den ser rätt mycket äldre ut. Men i alla fall, det är en resväska men har också använts som en veterinärväska.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: