Efter sommaren: "Aldrig att redan de gamla grekerna skrev historiebloggar"

Just nu sitter jag faktiskt på en båt på ett blått hav i ett varmt Grekland. Jag och mina reskamrater har betat av tre öar med start från Kos. Naxos heter ön vi lämnar, där blev vi också knytis med hotellägaren, vilket gav många förmåner. Båten styr nu mot Ios och båten består av många andra båtluffare som ska till just Ios.

Min sommar har varit somrig, men den svenska sommaren bleknar lätt i greklandssolen. Grekland känns överlägset i mycket, men aldrig att redan de gamla grekerna skrev historiebloggar.

Tyvärr blir inte mitt inlägg längre än såhär eftersom jag skriver från en iPod med minitangentbord. När jag kommer hem till ett stort Tangentbord så blir det andra bullar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: