Vällust: Total lycka och glädje



Att känna vällust måste vara en riktigt bra känsla. En sådan där känsla som man bara får vid riktigt fina tillfällen. En känsla av total lycka och glädje. Skor är sådana ting som skapar vällusts känslor hos mig. Ett par riktigt fina skor kan förgylla en hel outfit och en hel dag för vilken pojke eller flicka som helst. Enligt mig.

Så när jag nu skulle hitta ett par riktigt fina skor för att fotografera hit till bloggen så fann jag ett par riktigt snygga. Skorna på bilden är av brunt skinn, modell dam och kommer från fabrikatet Margantz Joels. De är tillverkade år 1960 och är välbehållna i ett finfint skick. De är i ett så fint skick att jag själv med glädje skulle kunna tänka mig att bära dem och spatsera gatan ner, samt känna en stor vällust inom mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: