Otippat: "Ramla, ramla inte"

Jag har valt en cykel till detta tema, det var ju ganska otippat va? Nej, men anledningen till att jag har valt en cykel är att jag har en så otrolig skräck för att cykla, jag är ju rädd för att tippa.

Jag har skrivit tidigare om mina traumatiska upplevelser på moped, efter dessa incidenter så har jag varit rädd för att sitta på allting med två hjul. Bara att bli skjutsad på cykel är riktigt läskigt. Än så länge har jag faktiskt cyklat en hel del gånger utan att tippa, det har varit mycket lättande.

Så detta ska jag fortsätta med, fortsätta att cykla otippat, så kanske jag någon dag övervinner min rädsla.



Det här är riktigt fin rödbrun herrcykel från 1934, den skulle man gärna cykla på. Synd bara att den är så gammal att man säkert skulle tippa om man skulle ge sig på den.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: