Tema Förvaring: "Hatt-fnatt"



Det finns mycket saker som man kan förvara, ja i princip allt (förutom viss mat då). Jag tror att det ligger bortglömda föremål i de flesta människors hem.

När jag var yngre brukade jag gå på upptäcktsfärd hemma hos mina morföräldrar, och jag blev lika lycklig varje gång jag hittade någon klänning eller hatt längst in i någon garderob där ingen kollat på väldigt länge.

Jag tycker att alla borde kolla igenom sin vind eller förråd någon gång då och då, vem vet vilka skatter som kan gömma sig där?

Jag skulle bli väldigt glad om jag hittade en sådan här hatt som är på bilden undangömd någonstans. Hattar är så fina, de kan piffa upp vilken outfit som helst! Hatten på bilden är en solhatt som är orange och vitspräcklig. Den är dekorerad med tunna band runt kullen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: