Avund: Musikhuvuden



Jag har alltid avundats dem som är riktigt duktiga på musik. Musik av alla dess slag, speciellt de som spelar instrument. Jag har alltid velat spela gitarr, men blir alltid förbannad på gitarren efter 5 minuter jag har försökt lära mig en låt. Jag ägde en bas en gång i tiden men det var samma sak med den. Jag kan helt enkelt inte, jag har helt enkelt inget tålamod.

Sen hjälper det ju inte att nästan alla jag känner har en otrolig begåvning inom sång och instrumentspelande. Varje gång jag har sett esteternas musikaler har jag fått rysningar som håller sig kvar hur länge som helst, och varje gång känner jag att jag också vill vara med! jag vill också visa vad jag kan! men jag kan inget.. Därför avundas jag dessa begåvade människor så mycket.

Ibland när jag lyssnar på till exempel Name the pet så mimar jag och låtsas att det är jag som sjunger. Hemlis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: