Överhettad: Sommar och sol och ett väldans långt sommarlov



Om mindre (mycket mindre) än en vecka går vi här på Youthhood, eller de flesta av oss i alla fall, ut andra året! Det blir 10 veckor sommarlov, av värme och sol och bad och underbara kvällar!
 
Det som man kanske inte vill tänka på då är hur hemskt det var innan det blev lagstadgad semester. Förstår ni hur hemskt det måste ha varit att inte ha någon semester att se fram emot? Det gör inte riktigt jag, och trots att vi nästan alla ska jobba för att ha råd att leva under sommarern, så känns det underbart att vi nuförtiden har våra 10 veckors sommarlov!
 
När man blir överhettad, som det så lätt är att bli på sommarlovet, så är mitt tips att lägga sig med ett glas saft i en hängmatta i skuggan och bara njuta av att vara ledig (och av att svettas ihjäl sig). Som i den här fina hängmattan, som jag lovar att någon har spenderat sin sommar i. En sommar då jag inte hade sommarlov, eller ens fanns. Men det är ändå samma grej, vilket är ganska coolt, tycker jag i alla fall!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: