Överkattat: My little pony



Jag hade oturen att behöva sitta över i skolan så att jag missade veckans möte. Inte bra. Då väljer någon av de andra bloggarna föremål åt en. Temat var överskattat och Klara väljer en gunghäst åt mig. Va?! Jag undrar verkligen sen när gunghästar blev överskattade.

Gunghästar är snarare ett bra alternativ för små hästtokiga tjejer som vill ha en ponny men inte får en. Det är så nära man kan komma en riktigt häst, nästan. De är nog till och med bättre, man behöver inte lägga ut pengar på tonvis med mat och man behöver inte plocka upp massvis av avföring. Och tydligen var gunghästar en statussymbol före bilarnas tid. De kan inte heller få några sjukdomar och dö. Gunghästar är ju toppen!

Så gunghästar är underskattade, om något.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: