Sommar 2010: Skall du hänga med? Nä!!

Den här sommaren är mycket mer planerad än min förra. I och för sig så visste jag med mig att jag skulle på tre festivaler förra sommaren, men mer än det visste jag inte. I sommar vet jag att jag kommer ta det lungt de här tre första veckorna, sedan ska jag dra på hultsfred och efter det ska jag jobba på sjukhuset i fyra veckor.

Det här är min första sommar jag har ett sommarjobb. Jag har aldrig sommarjobbat i hela mitt liv! Det är otroligt läskigt och spännande. Jag är lite nervo över hur det kommer att bli. Jag är världens tröttaste människa och nu ska jag upp ur sängen klockan sex på mornarna och jobba. På sommarlovet. Kul. MEN jag tjänar ju på det såklart, för pengarna ska jag skaffa mig min andra tatuering och det ser jag fram emot otroligt mycket.

Jag ser också fram emot Hultsfred otroligt mycket, ska åka med mina bästa tjejkompisar och leva livet i ett par dagar och se ett par av mina favoritband. Vackert kommer det bli. Sen när jag börjar jobba tre dagar efter så blir det andra puckar. Då får jag inte hänga med på de andra festivalerna. Men vem kommer ha massor med cash i slutet av sommaren? Jag!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: