Saker jag inte vill ha på mitt rum: Löständer

Det blev väldigt mycket tänder på sistone, undrar om det är något slags tecken? Borde jag gå till tandis och kolla mina svaga tänder snart? Kanske är en bra idé, det är ju inte precis så att jag vill ha en sånhärn liggandes på mitt nattduksbord när jag vaknar varje morgon.



Jag antar att de flesta har haft den där jätteläskiga mardrömmen där tänderna ramlar ut. Speciellt framtänderna. En jätteviktig skönhetsgrej som inte så många tänker på varje dag, men som helt plötsligt känns jätteviktig när man råkar ut för hål och andra läskiga grejer. Bara gula tänder kan framkalla komplex, tro mig jag vet.

Så ta hand om tänderna gott folk, inte så fresh med löständer precis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: