Saker jag inte vill ha på mitt rum: Rävsax

Det finns en mängd saker som jag inte ens skulle få på tanken att ha i mitt rum. En av dessa prylar är en rävsax. Detta föremål är inte bara fult, utan är också en allmän fara för mig. Att ha den där under sängen, och att den kanske av misstag lyckas glida fram bredvid sängen skulle göra min ”sträcka på mig så att jag blir pigg” rutin väldigt oskön, och kanske ha bidragit med en fot mindre.

Denna rävsax används, eller har används till att fånga rävar med. Arga gårdsägare som har tröttnat på uppätna höns och får har använt dessa, och i många fall lyckats att fånga räven.

Det här föremålet uppfyller definitivt inte kraven för att få platsa i mitt rum. Jag har hellre grymma prylar, så som en stor tv och ett sortiment av coola gitarrer. Varken tv:n eller gitarrerna skulle kunna hugga av mig foten! Nej tack till rävsaxar på mitt rum!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: