Samma sak: Spisar är ju ganska värda!



Detta är väl en ganska schysst grej att ha om man är en sådan som lagar riktig mat. Man kan ju överleva med bara en micro också har jag märkt. Men själv föredrar jag spisen, och ugnen.

Spisar är ju ganska värda! Tänk på alla enkla maträtter man kan laga! Typ, hamburgare. Men det värsta med en spis är ju att den tar upp plats. Om man skulle ha en spis som på bilden, som de flesta har, så behöver man ju lite plats. Det kan ju vara lite jobbigt för oss som har världens minsta kök, om man nu ska kalla det kök, som jag och min sambo har.

Men iallafall, en spis är mycket värdare än en micro! Skaffa en spis om du inte har den, det är ganska tråkigt att värma färdigrätter i längden, det är en sak som jag faktiskt vet. Investera en spis och enjoy.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: