Tema Vatten: "Okej om det är is"



Jag tror att jag har berättat det här förut (svårt att komma ihåg allting nu när jag har bloggat här i cirka 2 år, 2 år är förresten helt galet!) men min största fobi är valar.

På grund av denna extrema fobi så kommer självklart en fobi för havet med på köpet. Bara tanken på att i dessa gigantiska, djupa och tomma hav finns det gigantiska djur som glider omkring skrämmer livet ur mig.

Egentligen har jag ingen aning om varför, det har bara alltid varit så. Jag kanske var en liten alg som blev svald av en val i mitt förra liv?

Den enda gång hav/sjöar/åar är okej är när dom är täckta av ett tjockt lager is. Så mycket att man kan åka en sådan här spark över isen. Denna spark fick en liten 3-åring i julklapp av sina föräldrar för övrigt.

Fast även om man är har ett lager is mellan sig och det mörka vattnet så vet man aldrig vad som lurar under ytan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: