Tema Vuxenpoäng: "Klirr i vuxenkassan"



Går vuxenhet och mognad hand i hand med ålder? Jag är skeptisk.

Förr i tiden så var vi människor tvungna att agera vuxet och mogna mycket tidigare än i dagens samhälle. Med förr i tiden menar jag den tid då alla människor högg ved för att hålla sig varm och barnen i hemmet var viktig arbetskraft. Man fick agera vuxen i tidig ålder.

Idag kan vuxenpoäng inkaseras på lite olika sätt, via körkort, egen lägenhet, ett arbete eller svällande muskulatur för att nämna några. Jag är själv 18 år och känner mig lika vuxen som en gummiboll. Jag bara ett område där jag kan samla in vuxenpoäng och det området kallas matlagning.

Matlagning får det att säga klirr i vuxenkassan och matlagning är livsviktigt. Det är inte så att jag lagar mat ofta, men jag anser mig sköta det mycket proffsigt när jag väl gör det. En självutnämnd matlagningsexpert.

Plättar har jag aldrig lagat, det är gott men för enkelt för min smak.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: