Nystart: "Ridskor"



Jag vill ha en nystart typ cirka 50 gånger om dagen. Så fort det går det minsta snett vill jag klippa av mig håret, tatuera mig eller sätta mig på första bästa flyg ifrån det här landet.

Men tyvärr är jag alldeles för feg för att göra något av det redan nämnda, så istället köper jag kläder, massor av kläder. Helst ska man ju köpa matchande accessoarer till det med. Allting för att känns sig som en ny människa och på så sätt få bort det gamla misslyckande jaget.

Skor är någonting som är ligger högt upp på listan över saker jag köper i mina svackor. Men här på bilden är det ett par ridskor, varför? Jo, jag har redan skrivit om det här förut men känner att det är värt att tas upp igen. Detta är min medbloggare Klaras ridskor. Så ville bara påminna alla om Klaras mörkna förflutna som ridtjej. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: