Tema Drömresemål: "Något att berätta på förfesten eller för barnbarnen"



Mitt drömresemål är självklart en resa tillbaka i tiden. Det är ju givet! Ingen sandstrand i världen skulle kunna slå det.

Att åka bakåt i tiden, och inte framåt, är för mig självklart. Om jag väljer att åka framåt så kanske jag bara får åka framåt tre dagar, för att kistan bara är fyra dagar bort. Dessutom skulle jag ha svårt att hantera nutiden och jag hela tiden visste vad framtiden erbjöd.

Om jag däremot åker bakåt i tiden, så kan jag få uppleva alla stora händelser live på plats. Tänk att få uppleva dinosaurier, medeltiden eller varför inte lägga krokben på Olof Palmes mördare.

Jajamensan, en resa i tiden det vore något att berätta på förfesten, eller för barnbarnen.


Postat av: Rut

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 00:28:48
URL: http://smsalåna.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: