Tema Drömresemål: "Skottland"

Att bestämma sitt drömresemål är svårt. Jag tror många väljer någon lång vit strand, fylld av palmer, liggandes i en solstol med en iskall drink i handen. Men inte jag!

Jag vill inget hellre än att åka till ett ganska kallt och blött Skottland. Jag må romantisera lite när jag ser mig själv sitta på en pub byggd av sten uppe på en hög grönskande kulle, med utsikt över ett vilt hav med dramatiska klippor med en riktigt skotsk ale.

Jag skulle i och för sig inte vilja sitta där själv, förhoppningsvis har jag några vänner där med mig också. Det skulle jag kalla en riktig drömsemester!



I Skottland tillverkas världens starkaste öl. På bryggeriet Brew Dog görs ”Sink the Bismarck!”
som innehåller 41 % alkohol…


Postat av: anna.

Skottland är ett otroligt fint land. Du kommer inte ångra dig om du åker dit :) Och dialekten och folket är så fina och underbara. Me love!

2011-04-12 @ 09:33:45
URL: http://birdwings.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: