2012: En resa till England


Foto: Judith Sivén (tema resor)


Först vill jag bara säga gott nytt år till er alla! Jag hoppas att 2012 kommer att bli ett suveränt år! Det har ju gått "rykten" om att jorden ska gå under 2012 i december... Fastän jag tror att detta är skitsnack kan man ha det som en anledning till att göra något extra kul och spännande!

Just nu har jag inga planer inför 2012. Förmodligen kommer det att bli ett relativt vanligt år. Men det finns en sak som jag ser fram emot, en väldigt nära kompis till mig ska åka till England och förmodligen bo i London! För mig blir det ganska stort eftersom detta kommer att bli min första resa till England. Dessutom kommer vi att åka  helt ensamma...

Att åka till London i år passar extra bra för mig eftersom min familj och jag inte kommer att åka utomlands i år. Min vän ska åka till New York i sommar (vilket jag är grymt avundsjuk på) så resan kommer väl förmodligen inträffa på hösten. Detta betyder att min sommar kommer att bestå av jobb och endast jobb (vilket är ganska nytt för mig eftersom jag i november fyllde 16 år och det är extremt svårt att bli anställd om man är under 16 år).

Har ni några tips om England så kommentera gärna! Tips om olika bed & breakfast, några sevärdheter, eller kanske ett ställe där de serverar väldigt god mat!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: