Årets julklapp till...mig!




Jag kände för att skriva om den bästa julklappen jag tycker att man kan få. Det är nog inte något som har uppfunnits ännu, men åh så gärna jag vill att den ska ligga under min julgran, inslagen i julpapper!

Det är nog en julklapp som alla stressade tonåringar gärna skulle vilja ha... EN SUPER DATOR! Vad menar jag med en super dator då? Inte en dator som man kan spela spel på och har världens bästa batteritid, utan en dator som kan lösa all ens vardagliga problem så som läxor och prov!

Efter att ha fått uppleva stressen av att börja gymnasiet och få all ny kunskap dumpad på mig, så känner jag mig lite utbränd och trött på att hela tiden behöva trycka in mer och mer kunskap som jag egentligen inte fattar någonting av... Men jag vill verkligen tro att det snart kommer en dator som kan lösa alla ens problem. Livet skulle ju bli så mycket enklare!

Jag valde därför denna Apple dator från 1999 för jag tror att det kommer vara Apple som gör den första super datorn. En sådan som jag vill ha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: