Årets julklapp till...SOPHIE KINSELLA




Jag älskar att läsa böcker men tyvärr tar skolan upp mycket tid och jag hinner inte läsa så mycket som jag vill just nu. På sommarlovet däremot, hinner jag verkligen läsa.

Jag gillar böcker som jag kan känna igen mig i, som jag kan relatera till och förstå vad författaren menar. Ett plus för mig är om det är en serie, så berättelsen inte tar slut efter endast en bok. De bästa böcker jag läst hittills är ”En shopaholics bekännelser” av Sophie Kinsella. Böckerna är roliga, romantiska och samtidigt spännande. Det finns 6 böcker i den här serien och fick jag ge en julklapp till vem jag vill skulle det vara till författaren, Sophie Kinsella.

Jag älskar böckerna och vill läsa mer om Becky Bloomwood, som de handlar om. Därför skulle jag ge den här skrivmaskinen till författaren, så hon kan skriva fler böcker till serien. TYvärr tror jag inte att man skriver på såna här längre. Men jag gillar skrivmaskiner, dels för det mysiga ljudet och dels för att de helt enkelt är fina. Den här skrivmaskinen tillverkades 1920 och är snart 100 år, ballt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: