Tema resor: USA HERE I COME




Jag har en kärlek till USA. Denna kärlek blev inte mindre efter att jag besökte The Big Apple. Tvärtom, jag gillar allt med USA och vill inget hellre än att bo där. Jag följer bloggar från USA, både folk som flyttat dit på heltid och folk som jobbar där som au pair. Jag själv vill, och ska, åka som au pair när jag har tagit studenten. Jag ska besöka alla stora städer och köpa Starbucks kaffekoppar från de delstater jag är i.

För att resa behöver man, ganska självklart, väskor att packa i. Jag skulle inte ha något emot att använda dessa väskor,gillar jag dem på något vis . Väskorna tillverkades 1940 och ägdes båda två utav Roger Alderstrand, som använde dessa som restillbehör.

Om jag skulle komma till USA med dessa väskor skulle jag känna mig redo - redo för att möta allt som har med USA att göra. Jag vill ha picknick i Central Park, se ut över Manhattan från Empire State Building och hänga på Times Square. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: