Tema Ljus: "Vintertider = mattider"



Vintern är hemsk, det är så kallt och mörkt så att man inte har ork att göra någonting. Eller så kan man inte göra något på grund av vädret. Så det är inte konstigt att man blir smått deprimerad.

Det må låta tragiskt, men min ljuspunkt i dessa kalla tider är mat. Mycket mat. Mest är det för att det inte finns så mycket annat att göra, sen gör det inte så mycket att mat är typ det bästa som finns i hela världen. Så maten blir typ ett tidsfördriv, men ett väldigt bra tidsfördriv i och för sig.

Jag trodde först när jag tog den här bilden att det var pepparkaksformar (jag gillar pepparkakor) men det visade sig att det var servetthållare, eller vad man ska kalla det. Lite pinsamt.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: