Tema Plus & Minus: "20 bilder på Hong Kong"



Är det jag som har missat något eller vad är grejen med det här? Det är en liten låda med tjugo bilder på Hong Kong. Liksom va?

Men alla saker har sina för och nackdelar och då får jag väl försöka komma på vilka denna låda har.

+ En hypotes jag har är att detta är ett väldigt gammalt sätt att kolla på bilder ifrån andra länder. Då man inte hade möjlighet att använda Internet och googla alla coola bilder som finns. Då kunde man köpa en sådan här liten låda ifall man var intresserad av att resa någonstans för att kolla om stället var fint.

En annan fördel är väl om man verkligen diggar Hong Kong, då kan man ha den här i sin väska och ta upp och kolla på när man vill.

- Jag egentligen inte har en aning om vad denna är till för, det borde vara en nackdel? Inget man får lust att köpa bara sådär. Men som jag sa förut så kanske det är en daterad version av att kolla upp bilder.

Sen är det väl en ganska dålig grej om man verkligen inte gillar Hong Kong.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: