Tema Skit: "Allt billigt är inte skit"



Allt som är på rea, eller begagnat behöver ju inte vara skit. Bara för att det är nedsatt eller använt behöver det inte vara dåligt. Jag älskar att köpa kläder och småsaker, eller ja allt möjligt (vem gör inte det egentligen?).

Jag blir överlycklig när jag hittar något på rea, eller något väldigt fint i en secondhandbutik. Men dessvärre så är det ganska sällan jag hittar några fynd, och det händer ofta att jag går runt och tänker att ”varför hittar alla mina kompisar så fina grejer och inte jag?” Aja, det måste vara någon slags gen som fattas hos mig, haha.

Men för ungefär en vecka sedan så gjorde jag faktiskt ett fynd, en läderväska från myrorna i Stockholm för 30 kronor. Snacka om att jag kände mig nöjd efteråt. Skylten på bilden är en reklamskylt, den är gjord i papp och textad för hand. Jag kan inte låta bli att undra vad det är för något som är nedsatt med 30 %...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: