Mitt liv efter Youthhood: Gul banan liten amerikan



Mitt liv efter Youthhood lär se ungefär likadant ut. Förutom vissa saker.

För det första är jag inte längre bunden till någon gymnasieskola som styr upp och ibland förvirrar min vardag. För det andra så ska jag jobba lite inom vården, vilket blir helt nytt för mig.
För det tredje flyttar jag till USA efter sommaren för att plugga lite.

Därav bomullstygbiten tryckt med bland annat amerikanska flaggan. Det är jag och en kamrat som åker. En rolig, spännande och lite läskig grej som blir helt ny för oss.

Alltså är mitt liv efter Youthhood lite mer fritt, lite nytt och till sist mycket mer amerikaniserat.


Postat av: Anonym

http://firstbornunicorn.blog.com/

2011-08-10 @ 08:52:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: