Mitt liv efter Youthhood: Jorden runt!



Nu när vi tar studenten, och dessutom lämnar Youthhood lägger sig livet framför en som ett knallvitt papper. Det är läskigt, men lite spännande. Nu i sommar ska jag jobba på McDonalds, och tjäna pengar för att ha råd att ta mig någonstans. Drömmen är att åka jorden runt, och jag ska nog först flytta till Norge med min kära kollega Louise. 

Jag skulle verkligen vilja upptäcka världen och allting den har att erbjuda. Det är lite svårt, eftersom det är lite svårt att dels hinna med allt det men också komma in överallt där jag skulle vilja komma in. Men jag nöjer mig med en del av det i alla fall. Så det är nog så det kommer bli framöver, ett år till att bara resa runt. Kanske volontärarbete. Sen ska jag nog plugga vidare, oklart vad men det tänkte jag komma på efter året i världen.

Oavsett vad som händer så hoppas jag att det blir bra, och oavsett vad som händer kommer jag att sakna Youthhood. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: