Tema Saker: Förvara säkert



Vi omringas av saker, så vad skulle vi göra utan dem? Saker är något av det underbaraste som finns, själv är jag en liten saksamlare jag.

Men det finns en liten problematik när man är saksamlare... Ibland vet man inte riktigt vad man ska göra av alla prylar. Men det finns en liten uppfinning som rent av är fantastisk om man råkar ut för det problemet.

Väskor! Något av det bästa som finns, tror att jag har ägt 50 st väskor. I väskan kan man packa ner alla sina saker, till och med sina andra väskor. De är så praktiska så att jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen.

Här är en skitsnygg väska av brunt läder. Jag vet inte hur gammal den här, men den lämnades in på arkivet på 70-talet, så några år har den på nacken. Jag skulle inte ha något emot att få packa ner mina saker i en sån här fin väska.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: