Tema Min tid som bloggare: "Ostmackor och resor"



Youthhood har varit en del av mitt liv under hela gymnasiet. Och nu är snart gymnasiet slut och därmed min tid på denna blogg. Vad kommer bli kvar av mig?

Tiden här på Youthood har varit rolig, fantastisk, händelserik, jobbig, matig, läskig och alla andra adjektiv man kan komma på. Men det ord jag skulle sammanfatta dessa 3 år med skulle vara: Fint!

Det är ju nästan så att det här blir sorgligt faktiskt. Jag kommer verkligen sakna det här, att gå till Raspen varje onsdag och äta en ostmacka, sitta på söndagskvällarna och ha panik över vad man
ska skriva denna gång och till och med de fula rockarna man måste ha på sig.

Jag hittade den här bilden i min dator. Det var när vi var på konferens på Tekniska Museet i Stockholm. Klaras ansiktsuttryck säger väl allt, vi var tokigt nervösa. Men det gick bra ändå och sen var det god mat, för att sedan sova på ett hotell som var som hämtat ur en skräckfilm.

Jag vet inte riktigt hur jag ska avsluta det här inlägget på ett värdigt sätt. Så... Jag har haft jättekul och hoppas att bloggen fortsätter ett tag till i alla fall!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: