Saker som påminner om någon av bloggarna i youthhood: "Max – en exotisk kille"



Jag har känt Max sedan vi började på samma linje för ungefär två och ett halvt år sedan och han är en mycket trevlig kille! När jag skulle välja en sak som påminde om Max tänkte jag först ta något krulligt, eftersom att han har krulligt hår. Men det slutade med att jag valde en elefant.

Max reser en hel del och har vart på många spännande platser. Elefanter är ju rätt så exotiska djur. Elefanter finns i Afrika och Asien och deras föda består främst av gräs, löv, frukter och kvistar.

Visste ni förresten att elefanter dricker upp till 200 liter vatten per dag? De kan även springa upp till 40 kilometer i timmen, inte illa för ett så stort djur!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: