I min garderob: "Mysigt! "



I min garderob har jag inte så mycket kläder eller sånt som man ska ha i sin garderob. Det mesta ligger oftast på golvet istället. Så jag har faktiskt inrett min garderob till en myshörna istället. En plats för meditation, eftertanke och nedvarvning.

Jag har en kandelaber i min garderob, och de levande ljusen är så trivsamma. Det ligger kuddar på golvet, och ibland sätter jag på valsång på Spotify. Så sitter jag där, i min garderob. Med min kandelaber.

Nej, så är det inte riktigt. Men då jag råkade ha en synnerligt knepig projektrapport att avsluta förra onsdagen så
valde mina fantastiska arbetskollegor en kandelaber åt mig.

Och varför inte ha en myshörna i garderoben? Det låter trots allt väldigt mysigt, och avslappnande! Ibland kanske det är sånt som behövs, att bara kura ihop sig i en garderob. Med sin alldeles egna kandelaber.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: