Detta vill jag ha i mitt påskägg: Fungerade telefon, tack!




Jag är just nu ägare av en android-telefon, en HTC Wildfire sedan början av september 2010 som just nu börjar nynna på sin sista refräng,tack vare min oaktsamhet samt den dåliga programmeringen eller något sådant teknisk. Den är bucklig, har en spricka över skärmen och laddaruttaget fungerar inte till 100%. Den hänger sig, avslutar program och laggar och är seg. I mitt påskägg vill jag ha en ny fungerade telefon, och det skulle inte sitta fel med en iPhone 4S, om inte femman.

Denna telefon från 1978 som Carl-Arne och Rikard Lindahl designat talar för min påskäggs-önskning ganska bra, och trots att den är gammal så tycker jag den är söt och jag gillar den turkosa färgen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: