Om syster Veronica väljer: Bröllop i miniatyr




”Men gud, kolla vilken söt. Den här ska du skriva om. Den får mig tänka på bröllop så relatera till det!” sa min syster när hon fick syn på denna i föremålsmagasinet. Detta är ett tempel i miniatyr gjord av elfenben och användes under 1950-talet. Innan Veronica nämnde ”Bröllop” så hade ordet redan dykt upp i mitt huvud.

Jag har alltid haft stora tankar och drömmar angående min framtid. Jag vill ha familj och hund/katt, stor och ljus lägenhet med snygg och stilren inredning, ett bra jobb som jag trivs med och är bra på och jag vill tjäna mycket pengar och resa. Något jag också planerat är att ha ett underbart bröllop som jag vill memorera i bilder, nästan så att jag vill vara fotograf på mitt eget bröllop för att få det precis som jag vill ha det. Jag skulle vilja gifta mig utomhus på något vackert ställe fullt med blommor och blad och jag skulle inte alls tacka nej till att stå i detta söta tempel och säga ja till min framtida man.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: