Lila: LILA ÄR FINT… OCH SVETTIGT?




Tänk att glida runt i den här klänningen från -59 på nästa fest. Vore man inte festens höjdpunkt då?

Ända sedan jag var liten har jag velat ha en fin, stor och fluffig klänning på mig. Jag menar, vem har inte velat det? En lila dessutom hade inte gjort mig något då det var min favoritfärg redan som 5-åring.

Jag tycker att det var intressant att välja tema efter en färg. Ännu mer intressant blev det eftersom alarmet på föremålsmagasinet hade hackat upp sig, och ringde var 20 sekund medans vi skulle välja sak. 

Detta gjorde att man, jag i alla fall, skyndade på lite med att välja mitt föremål. Plötsligt såg jag den här vackra klänningen och kände direkt att den här är perfekt!

Det finns inget dåligt eller fult med den. Tills jag läste om den och det stod ”stora svettfläckar under armarna”… då kände jag att njaa jag vet inte om jag verkligen skulle vilja ha den här på mig… men fin är den (bortsätt från svettfläckarna då)!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: