Drömhem: Får jag frihet så är jag nöjd




Drömhem. Jag tänker bara på väl damsugade golv och kritvita soffor i någon inrednings tidning. En skål med stenar och små hjärtan med orden ”love” och ”hope” ingraverade.

Hhuu. Jag ryser lite lätt bara vid tanken.

 

Mitt eget drömhem är inte särskilt detaljerat. Så länge jag bor med någon jag tycker om och får göra som jag vill är jag nöjd. Välja doften på mitt eget sköljmedel och ha så många tårtor jag vill i min kyl. Ligga i sängen och titta på film hela söndagen.

Åh, jag längtar så mycket efter att flytta hem ifrån!

 

Dammsugaren får representera det kliniskt rena och opersonliga hem som jag inte är jättetaggad på att ha. Det är en Volta och den användes av Alli Andrsson under 50-60 talet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: